Makeup Geek, Urban Decay, Lancôme, Anastasia Beverly Hills

För ett par veckor sedan fick jag min internet order och i samma veva jobbade jag på Sephora där jag köpte mig Urban Decay’s Gwen Stefani eyeshadow palette och ett fint Lancôme läppstift. Det är alltid så uppiggande med lite nya produkter!

A couple of weeks ago I got home my internet order and during the same period I was working at Sephora where I bought Urban Decay’s Gwen Stefani eyeshadow palette and a beautiful lipstick from Lancôme. It’s always so refreshing getting new product!

Un paio di settimane fa ho ricevuto mio ordine fatto su internet e nello stesso tempo lavoravo da Sephora dove mi sono comprata la palette Gwen Stefani della Urban Decay ed un bellissimo rossetto di Lancôme.

MAKEUP GEEK EYESHADOWS

Jag har velat prova Makeup Geeks ögonskuggor sedan flera år tillbaka och nu när de äntligen är tillgängliga på Beautybay kunde jag inte motså. De är precis lika fantastiska som de ser ut att vara. Superpigmenterade, lätta att arbeta och sudda med plus att de håller exakt hela dagen! Fem stjärnor!

I’ve been longing to try Makeup Geeks eyeshadows for years now and when they finally got availible on Beautybay I coudn’t resist any longer. They’re exactly as fantastic as they look like. Superpigmented, easy to work and blend with plus that they stay on precisely the whole day! Five stars!

Ho voluto provare gli ombretti di Makeup Geek da anni e da quando si trovano su Beautybay non potevo resistere. Sono esattamente così fantastici come sembrano. Molto pigmentati, facili da lavorare e sfumare e durano tutto il giorno senza nessun problema. Cinque stelle!

 

GWEN STEFANI EYESHADOW PALETTE – URBAN DECAY

Jag har gått och spanat in denna palett sedan ett par månader och när jag äntligen hade 20% rabatt köpte jag den. Färgerna är så härliga och håller hela dagen. Jag är riktigt nöjd med den här paletten.

I’ve been looking at this palette for a couple of months and when I finally had 20% of discount I bought it. The colors are really lovely and stay on the whole day. I’m really happy with this palette!

Ho guardato questa palette da un paio di mesi e quando avevo 20% di sconto ho approfittato subito. I colori sono stupendi a durano tutto il giorno. Sono molto contenta di questo acquisto.

 

Rouge IN LOVE – 187M Red My Lips – Lancôme

Den här färgen är så perfekt! Ett ljusrött fräsht läppstift vars färg sitter i flera timmar utan att bilda en sådan där ful rand som man kan få av vissa läppstift på insidan av läppen. Läppstiften är återfuktande och känns lätt på läpparna. Det torkar inte ut utan håller sig skinande. Hade det inte kostat så mycket skulle jag köpa till någon mer färg.

This color is so perfect! A litghtred fresh lipstick whose color remains on for hours without creating that ugly border that some lipsticks can leave on the inner part of the lip. The lipstick is hydrating and the formula is very light on the lips. It doesn’t dry and instead it keeps shiny. If they hadn’t cost that much I would’ve love to get a few more shades.

Questo colore è perfetto! Un rossetto di color rosso leggero di cui il colore rimane vivo per ore senza creare quel brutto bordino sulla parte interna del labbro. Il rossetto è idrantante e la formula è molto leggera sulle labbra. Non si asciuga ed invece rimane brillante. Se non costasse così tanto avrei comprato un altro paio di colori.

BROW DEFINER – Blonde – ANASTASIA BEVERLY HILLS

Jag gillar ABH nya Brow Definer. Den är lätt att applicera och färgen håller i sig hela dagen. Det enda som jag tycker är svårt med den här är att fylla i den yttre delen av ögonbrynet. Där använder jag Brow Wiz som fortsätter att vara min favorit.

I like the new Brow Definer from ABH. It’s easy to apply and the color stays on the whole day. The only thing I find hard, for me, is to fill in the outer part of the eyebrow with this one. There I use the Brow Wiz which still remains my favorite.

Mi piace molto il nuovo Brow Definer da ABH. E’ semplice da applicare ed il colore rimane per tutto il giorno. L’unica cosa che trovo difficile per me con questo è riempire la parte più esterna della sopraciglia. Li uso il Brow Wiz che comunque rimane mio preferito.

 

 

3 thoughts on “Makeup Geek, Urban Decay, Lancôme, Anastasia Beverly Hills

  1. Those MakeupGeek eye shadows look amazing! Glad you finally got your hands on them. I still haven’t tried them yet – I’m waiting in hopes our currency will be stronger before I purchase online.
    The Lancome Rouge in Love ”Red My Lips” lipstick looks fantastic on you!
    Amazing loot! 😀

Kommentera

