2014 Make Up Looks

Här är några av sminkningarna jag fått till under 2014. Om jag tittar tillbaka på året som gått tycker jag att jag har lärt mig en massa nytt och utvecklats mycket mer än året innan. Nu är det dags att ta tag i 2015!
Jag önskar er ett underbart år på alla sätt och vis!

Here’s a few of the make up looks I’ve been able to realize during 2014. If I look back at the past year, I’ve learnt a lot more and done much more improvement than the year before. Now it’s time to start 2015!
I wish you a fantastic year in every possible way!

Qui sono alcuni dei trucchi che sono riuscito a realizzare durante 2014. Se guardo indietro a quest’anno ho imparato molto di più e fatto dei progressi rispetto all’anno prima. E’ ora di iniziare 2015!
Vi auguro un bellissimo anno in ogni modo possibile!

Kommentera

