Hair Cut

Mitt hår var otroligt slitet och hade till och med gått av på vissa ställen. Jag kan inte riktigt förstå vad jag har gjort för illa mot mitt hår. Jag klippte cirka 10 centimeter och jag köpte både hårvårdsprodukter från Kerastase och nya borstar från ghd. Så nu ska jag verkligen ta hand om mitt hår så det kommer tillbaka som det brukar vara. Jag har världens bästa frisör!

My hair was incredibly frazzled and had even broken at many places. I can’t really understand what I’ve done so bad to my hair. I cut around 10 centimeters and bought haircare products from Kerastase and new brushes from ghd. So now I’ll really take care of my hair so it’ll come back how it used to be. I’ve the best hairdresser in the world!

I miei capelli erano veramente in condizioni spaventosi questa volta. Ho tagliato circa 10 centimitri e ho comprato una serie di prodotti da Kerastase e nuove spazzole da ghd.Ora devo prenderere cura dei miei capelli così che torneranno come erano. Ho il più bravo parrucchiere al mondo!

Before

Before

After

After

Kerastase Treatment

Kerastase Treatment

New Brushes

New Brushes

Kommentera

