Dangerous

Fråga mig inte vad detta är, bara något helt utanför min komfort zone. Jag hade velat göra någon typsik Halloween sminking, men detta känns mer som någon slags fantasi sminkning. Fast till Halloween kan man ju göra precis vad man vill. 🙂 Jag hoppas kunna få till ytterligare någon sminkning till Halloween även om jag har ont om tid dessa dagar.

Don’t ask me what this is, just something completely out of my comfort zone. I had wanted to create a typical Halloween make up but this feels more like a fantasy make up. But for Halloween everyone can of course do what they want. 🙂 I hope to be able to create something more for Halloween even though I don’t have much time these days.

Non chiedermi che cos’è questo, solo qualcosa completamente fuori mia zona di comfort. Avrei voluto creare un trucco tipico per Halloween ma questo sembra più un trucco di fantasia. Ma per Halloween ognuno ovviamente è libero di fare quello che vuole. 🙂 Spero di riuscire a creare un’altro trucco per Halloween anche se purtoppo ho poco tempo questi giorni.

Kommentera

