New In – NYX & Bdellium Tools

NYX Xtreme Lip Cream

Jag har verkligen fått smak för NYX Xtreme lip cream. De ger ett krämigt täckande resultat som sitter i. Jag beställde nyligen de har två färgerna.

I’ve really fallen for NYX Xtreme lip cream. These ones give a creamy covering result that’s long lasting. I recently ordered these two shades.

Mi piace davvero tanto Xtreme lip cream da NYX Cosmentics. Sono cremosi e molto coprenti ed il colore è a lunga durata. Recentemente ho ordinato questi due colori.


  Bdellium Tools

954 duet fiber slanted kabuki
Professionell ekovänlig make up borste med ett tåligt rosa bambu handtag. Med denna vinklade kabuki borste kan du lätt applicera alla typer av ansikts smik. Jag använder min till foundation och den är fantastisk.

954 duet fiber slanted kabuki
Professionel eco-friendly make up brush with pink sustainable bamboo handle. With this slanted kabuki brush you can apply all formulations. I use mine for the foundation and it’s wonderful.

954 duet fiber slanted kabuki
Un pennello kabuki ecologico con la maniglia in rosa bambù. Con questo pennello kabuki inclinato puoi applicare tanti tipi di prodotti per il viso. Io uso il mio per la fondotinta ed è fantastico.

 

706 ultra fine eyeliner
med denna extra tunna eyeliner pensel kan du lätt skapa tunna noggranna linjer. Jag har många eyeliner penslar men denna blev direkt en favorit. Dessa syntetiska hårstrån är precis lagom hårda för att göra en perfekt eyeliner. Jag föredrar att inte ha de för mjuka eftersom jag mest använder mig av gel eyeliner.

706 ultra fine eyeliner
with this extra fine eyeliner brush you can easy create fine precise lines. I’ve many eyeliner brushes and this one is one of my favorites. These synthetic bristles are just enough stiff to get a perfect accurate eyeliner. I prefer them not to be to soft since I mainly use gel eyeliners.

706 ultra fine eyeliner
con questo eyeliner finissimo puoi facilmente creare linee precise. Ho tanti pennelli per eyeliner e questo è diventato subito un preferito. Le setole sintetiche sono abbastanza rigide per fare un eyeliner preciso. Io preferisco non averli troppo morbide visto che soprattutto uso l’eyeliner in gel.

 

Kommentera

