New In – Motives Cosmetics

Min blogg kommer att ligga i lä ett tag framöver. När jag har tid tittar jag självklart in men jag och min familj har en hel del att stå i just nu och då kommer allt annat i andra hand.
Tills vidare visar jag er dessa swatcher på några nya produkter jag beställde till min födelsedag från Motives Cosmetics. De är så fina! Jag hoppas verkligen kunna visa er nya sminknigar snart där jag använder mig av dem.
Ha det så bra!

My blog will stay on hold for a while. When I’ve the time I’ll absolutely post new looks but for the moment me and my family are having a lot to do so the blog will come afterwards.
In the meantime I show you a few swatches of new products from Motives Cosmetics that I ordered for my birthday. They’re so beautiful! Hopefully I’ll get the time soon to show you new looks using them.
Take care!

Mio blog rimarrà in attesa per un pò di tempo. Per ora io e mia famiglia abbiamo troppe cose a cui pensare e decidere e cercherò di mettere nuovi trucchi solo se ho il tempo per farlo.
In tanto vi faccio vedere questi nuovi prodotti che ho ordianto per mio compleanno dalla Motives Cosmetics. Sono bellissimi! Spero tanto di riuscire a creare e farvi vedere nuovi trucchi con questi ombretti e rossetti.
A presto!

Kommentera

