Urban Decay & NYX

Det här är verkligen den perfekta ögonskuggspaletten för att göra enkla vardagssminkingar. Jag köpte den på flyget när vi åkte till Sverige och jag har använt den en hel del sen vi kom. Jag hade spanat in den länge men aldrig riktigt tänk köpa den, men är glad att jag gjorde det. Du kan göra de mest neutrala sminkningarna med den men även riktigt sotiga.

This is really the perfect basic eyeshadow palette. I bought it on the airplane on our way to Sweden and been using it a lot since we came. I’ve been checking it out for a long time but never thought to buy it, but I’m happy I did. You can create the most neutral looks with it but also a deep smokey eye.

Questo è la palette perfetta per i trucchi neutrali da tutti i giorni. L’ho comprata all’aereo quando siamo andati in Svezia, e da quando siamo arrivato l’ho usata tanto. E’ da molto che la guardo ma non pensavo mai di comprarla, ma sono felice che l’ho fatto. Puoi creare i trucchi più neutrali da giorno ma anche trucchi smokey da sera.

Här är några av mina favoriter från NYX.

Here are a few of my favorites from NYX.

Qui sono alcuni preferiti che ho da NYX.

Kommentera

