Motives Cosmetics

Så äntligen fick jag ordning på alla kort och swatcher! Jag beställde dessa godingar från Motives Cosmetics för några veckor sedan och kände mig som ett litet barn på julafton när jag fick hem produkterna. Vad jag tycker om allt kommer jag att tala om efterhand jag använder de. Men mitt första intryck är att de verkar otroligt bra. Ögonskuggorna är fantastiska och så lätta att jobba med. För att inte tala om läppstiften som håller hur länge som helst. Färgerna är dessutom underbara. Jag har redan börjat förbereda några nya sminkningar som jag hoppas kunna visa er snart.

Finally I got all of my photos and swatches organized! I ordered these babies from Motives Cosmetics a couple of weeks ago and felt like a child on Christmas when they arrived. I’ll tell you more about what I think of them gradually when I use them. My first impression though is that they seem to be really great. The eyeshadows are fantasic and so easy to work with. And the lipsticks stays on for hours and the colors are wonderful. I’ve already started to prepare a few new looks that I hope to be able to share with you soon.

Finalmente sono riuscita ad organizzare tutte le mie foto e swatches. Ho ordinato questi tesori da Motives Cosmetics un paio di settimane fa e mi sentivo come un bambino a Natale quando sono arrivati. Vi farò sapere cosa penso di questo prodotti via via che li provo. Ma la mia prima impressione è che sembrano davvero ottimi. Gli ombretti sono fantastici e sono facili con cui lavorare. I rossetti sono stupendi e durano a lungo ed in più i colori sono stupendi. Ho iniziato a prepare un paio di trucchi nuovi e spero di poterli condividere presto con voi.

Kommentera

