Cracked Psycho Doll Make Up Try

Så här kommer den, min första ”cracked doll” sminkning. Som jag skrev igår var problemet att jag inte hade rätt produkter hemma för att täcka ögonbrynen. Så ta hänsyn till det 😉 Jag tänkte jag skulle öva mig på denna sminkning ytterligare en gång nästa vecka innan vi har slutprovet på sminkkursen.
Ha en fin lördag!

So here it comes, my first ”cracked doll” make up. As I wrote yesterday the only problem I had while creating it was that I didn’t have the right products to cover the eyebrows. So please don’t judge me for that 😉 I’ll try to remake it once again next week before we’ll have the final test on the make up course.
Have a wonderful Saturday.

Eccola qui mia prima prova di trucco bambola ”cracked doll”. Come ho accennato ieri l’unico problema era che non avevo i prodotti giusti a casa per coprire le sopracciglia, per cui non giuticatemi per quello 😉 Proverò a rifare questo trucco un’altra volta settimana prossima prima della prova finale del corso di trucco.
Buona giornata!

Kommentera

