Lip Swatches

Dessa två läppglans skickade jag efter för ett tag sedan och de kom nu i måndags. De kallas ”Light your Lip” och färgerna jag valde är Carnation och Blood. De är faktiskt riktigt bra och färgerna är jättefina. CARNATION är mer neutralt medan Blood är riktigt blodrött, perfekt till Halloween! De är täckade så det räcker med ett lager. De kommer med en intern LED lampa och en spegel på sidan så att man ska se bättre. 😉

I ordered these two lipglosses a while back and they arrived this Monday. Ther’re called ”Light your Lip” and the colors I chose is Carnation and Blood. They’re are actually really good and the colors are very nice. Carnation is more neutral while Blood is really bloodred, perfect for Halloween! They cover good so it’s enought with one layer. They come with an internal LED light and external mirror for you to see better. 😉

Jag beställde även detta läpp pigment nr 04 från 3CE – 3 Concept Eyes. Jag tror det är ett koreanskt märke och jag har aldrig provat deras produkter innan. Detta läpp pigment är jättetäckande. Inget jag kommer att använda till vardags men till lite roligare tillställningar kanske. Den kan jamföras med Sleeks POUT PAINT.

I also ordered this Lip Pigment nr 04 from 3CE – 3 Concept Eyes. I think it’s a Korean brand and I’ve never tried their products before. This lip pigement is very covering. Nothing that I’ll use during the day but for something more special maybe. It can be compared to Sleek’s POUT PAINT.

Kommentera

