New In

Som om jag inte har nog med ögonskuggor kan man ju tänka nu… Dessa klickade jag hem till ett väldigt plånboksvanligt pris. Det tog drygt en månad innan de kom men det visste jag om när jag beställde. Det är inte av det kända märket Coastal Scents. Det står inget märke på så jag har ingen aning. Men det ska i alla fall bli jättekul att testa dessa då de erbjuder en mängd olika färger och nyanser, något jag inte kan få nog av.

Like if I don’t have enough of eyeshadows already you can think now… These I clicked home to a very wallet friendly price. It took about a month to get them but I knew that before I ordered. It’s not the famous brand Coastal Scents. It’s no brand written on so I’ve no idea. But it’ll be very fun to try these out since they offers many different colors and shades, something I can’t get enough of.

Kommentera

