Make Up Store Matte Lipstick First Kiss

Fick ett presentkort av min kära bror på Make Up Store som jag självklart varit och använt. En produkt blev detta läppstift som jag gillar jättemycket. Det är ett matt läppstift som känns väldigt mjukt på läpparna och som inte torkar ut och blir torrt. Jag läste att det ska finnas avokado olja i deras läppstift så jag antar att det bidrar till att läpparna känns mjuka och inte blir torra.

I got a giftcard from my dear brother at Make Up Store that I´ve obviously been using. One product that I chose is this lipstick that I really like. It´s a matte lipstick that feels very soft on the lips and doesn´t dry nor dry out the lips. I read that they use avocado oil in their lipsticks so I guess that can contribute to that the lips remains soft and doesn´t get dry.

Kommentera

