So lets do it again!

Igår blev en lite galen start på dagen. Förutom att jag sov jättedåligt då Oliver vaknade mycket under natten, gick jag upp tidigt för att duscha och fixa mig så jag skulle vara klar när de andra vaknade. Hade sminkat mig och kom på den briljanta idén att sätta på lösögonfransar…vilket gick åt skogen så det var bara att tvätta bort allt smink och börja om…puuust! Vilket problem va!? Haha, och just då vaknade såklart mina älsklingar. Annars var det en sådan där regnig morgon igår så tyvärr gick vi inte ut något med barnen förrens på eftermiddagen. Här kommer i alla fall lite bilder på sminket jag sen gjorde om.

Yesterday started kind of wrong for me. Except that I slept really bad since Oliver woke up a lot during the night, I went up early for a shower and started to prepare myself to be ready for when the others woke up. I had just finished my make up when I got the brilliant idea to put on false eyelashes…which went bad so I had to wash my face and restart…piuh! What a problem eh?! Haha, and right there all my darlings woke up. Too bad it was raining yesterday morning so unfortunately we didn´t go out with the kids until the afteroon. Anyways, here are some pics of the remade make up.

Soft pink and purple is a lovely mix

Soft pink and purple is a lovely mix

Kommentera

