Black and Gold

Denna förkylning vill inte ge med sig ännu. Barnen verkar som tur är må mycket bättre. De sover bra på natten och leker mycket på dagarna. Alma är så glad att kunna leka med alla sina kompisar. Nu längtar jag efter Matteo som äntligen kommer inatt, och sen har vi hela jul och nyår att vara tillsammans, lyx! Ikväll ska jag och klippa mig hos min favorit frisör Kesten på Studio E-hair här i Linköping! Även om jag bor i Italien går jag till honom varje gång jag är hemma. Får ta lite bilder på hur det blev sen. Här kommer en make up som jag gjorde igår som jag inte är speciellt nöjd med men tanken bakom var att kunna ha den som Nyårs make up. Jag har använt svart, guld och lite metallisk röd. Om jag hade haft mer tid hade jag lagt på lite glitter och satt på lösögonfransar också.

This cold doesn´t give up on me! But the children feel much better today. They sleep good at nighttime and play a lot during the day. Alma she is so happy to be able to play with all her friends here. I´m longing for Matteo now, he´s coming tonight and then we have the whole holiday period to spend together! Tonight before picking him up I´ll go to my favorite hairdresser Kesten at Studio E-hair here in Linköping! Even though I live in Italy I always go to him when I come home. I will take some pictures after. Here comes a make up that I did yesterday that I´m not so happy about but the thought about it was a New Years make up. I´ve used gold, black and some metallic red. If I´ve had some more time I would have add some glitter and put on false eyelashes too.

Kommentera

